uppdatering

det där med att skriva regelbundet verkar ha gått åt pipsvängen redan från början.
 
men iaf. senaste veckan/veckorna har varit knökfyllda med saker. dels firade jag och Louise ettårig bröllopsdag med teater och middag på restaurang.

och gissa om jag blev överraskad på restaurangen då min hustru ger mig ett paket med två fina muggar och ett kit till att göra varm choklad med marshmallows. och i det paketet hade hon lagt ett annat paket.
jag måste varit blind senaste tiden men hon har utan min vetskap lyckats beställa och hinna få titanringar (skitsnygga) till vår bröllopsdag. (vi har inte haft några ringar innan då jag är allergisk mot metaller och titanring är det enda som funkar för mig.)
 
så, vad är annars nytt under stjärnorna...?
elsa har fått en peg inopererad (sondknapp på magen) så u ger vi alla mediciner och mat genom den. så skönt att slippa sätta sonder i näsan längre..
dock lyckades hon få en infektion i knappen direkt så just nu är det lokalbehandling med salva och penicillin som gäller minst fram till fredag.
 
denna veckan är en mammavecka och elsa är upp och ner som vanligt. så allt är fullt ös medvetslös som vanligt... känns som att vi snart har fått till lägenheten som vi behöver ha den för att allt ska funka. en trea på 6 pers varannan vecka är lite pussel om man inte ska trampa varandra på tårna allt för mycket ;P
 
skriver mer senare idag.
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0