en ny blogg föds.

Nu kör vi igång med bloggandet om vår familj, vårt liv och hur vi lever i egenskap av en regnbågsstjärn-familj.
 
Vi består av:
Mamma Camilla, Mamma Louise och våra fyra vildingar Jolin, Neo, Arvid och Elsa som alla är födda mellan dec 07 och maj 11. så det är full rulle här hemma oftast.
Arvid och Elsa har lite speciella behov.
Arvid (född nov 09) har astma och är multiallergiker.
Elsa (född maj 11) har astma, hon är hörselskadad och hon har missbildningar på händer, armar och nacke och hon har en del andra speciella förutsättningar.
 
Louise är student på karolinska och läser till biomedicinsk analytiker på halvfart just nu.
och hon jobbar även 30-50% som personlig assistent.
Camilla jobbar timmar på södertälje sjukhus och söker allmänt jobb som undersköterska/personlig assistent/elev assistent. jag ger aldrig upp hoppet att få en anställning! Tankarna finns även på att läsa till Logoped. så får se hur det blir med det :) detta pga en värkproblematik blandat med en led/bindvävsproblematik så ser mig om efter alternativa vägar att hålla mig kvar i vården som jag älskar att jobba inom utan att värken ska förstöra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0